sobota, 9 lutego 2013

Nominacja o.O

Okeeey.. Nie wiem o co chodzi, ale zrobię, tak jak na stronie podno. Zostałam nominowana do Liebster Award, przez Tenone Uzumaki z bloga http://katsumi--w--akatsuki.blogspot.com/

Pytania które dostałam o.o'  :

1. Moje ulubione anime? - Ale jedno, czy wiele mam podać? XD (|Naruto, Death Note, Cinderella Monogatari, Bleach, Saiunkoku Monogatari (Colour Cloud Palace), Tsubasa Chornicle, Full Metal Alchemist i jeszcze duuużo, duuużo innych xD )

2. Twoja ulubiona postać w anime? - hmm... W Naruto jest to Sasuke, w Death Note Light, w Cinderella Monogatari Książę Karol (vel Karol Bajduś ^.^ ), w Colour Cloud Palace jest to Shiurei Ko, w Tsubasa Chronicle Sakura, w Full Metal Alchemist Winry, Edo, Roy, Al, Babcia Pinaco i wiele innych xD"

3. Co bym zrobiła, gdybym spotkała postać z anime w realu? - O___o nie chcecie wiedzieć. XD

4. Czy lubię czekoladę? - Ależ oczywiście. Jestem od niej normalnie uzależniona *w*

5. Czy mam rodzeństwo? - Nie, nie posiadam ^^'

6. Czy lubię żelki? - A i owszem @w@

7.Gdybym była jinchuuriki, to jakiego chciałabym mieć demonka? - Hm... Wydaje mi się, że najlepszy to jednak nadal jest Kyuubi ^^

8. Czego słucham? - Wszystkiego, co mi wpadnie w ucho, i nie fałszuje, oraz nie brzmi jak rozstrojony instrument >.>

9. Jakie czytam najczęściej blogi? - Przeważnie z Naruto, parringi SasuSaku.

10. Gdybym miała okazję wybrać się na kurs językowy, to na jaki? - Japoński, Hiszpański

11. Czy lubię pisać blogi? - Jasne,chociaż to tylko moje hobby. ^^




Parę osób, które nominuję na dniach:

                 *Jusia
                 *Hattori
                 *Lady
                 *Akemi
                 *Lena_S

A oto pytania dla owych osób:

1. Czy lubisz horrory japońskie?
2. Jeśli tak, to jakie?
3. Czy lubisz słodycze?
4. Jakby trzeba było uciekać z płonącego domu, to co byś złapała po drodze, by uratować?
5. Czy lubisz pisać?
6. Jakie anime są twoim zdaniem najbardziej zabawne (można wiele wymienić)?

1 komentarz:

  1. Zauważyłam pewną anomalię pt. Nominacja-Hattoti. Otóż klikając w owy link wyskakuje mi (pożal się panie Boże) blog jusi, a nie mój. Em, mogłabyś coś z tym zrobić, jeśli łaska? Z góry dziękuję.

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy

LAYOUT BY OKEYLA